Last day of High School, its sad

Idag var sista dagen i High School, för mig, för evigt. Det är inte en rolig känsla för att vara ärlig, försökte hinna med att få alla, som jag ville, att skriva i min YearBook. Det var inte jättelätt, hann inte med alla och så har jag inte plats heller!
Vi seniors hade endast 3 istället för 6 lektioner idag. Efter 3e så gick vi och kollade på en Senior SlideShow. Det var alright, var med i den. Och innan det så var det Senior Awards. Och...och och...kan ni tänka er!!?? JAG FICK ETT ÅRETS ELEV PRIS!:]
Jag blev "Student Of The Year in Intro To Art" :]] Jag är så glad!! Jag förväntade mig det verkligen inte! När de sa mitt namn trodde jag inte att det var mig först...men hur många i usa finns det med mitt namn? Ingen...haha

Jag är väldigt stolt må jag säga!

M

Kommentarer

Skriv en söt kommentar tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0