Min dag

Ska snacka med mina föräldrar på skype om ca 10min, sedan efter det måste jag skynda mig att fixa mig för att gå till beachen. Ska vara där hela dagen och på kvällen har vi en bonfire :] Can't wait. Längtar efter vissa personer där :]
Kanske ska hem emellan och kolla efter klänning på "Saffran" som är en butik här nere, ska kolla efter en prom dress...
Eller så måste jag göra det innan beachen. Vi får se!

Men nu måste jag gå :] vi hörs snart igen!

-I'm going to talk to my parents in about 10mins, after that I have to hurry to get ready because I'm going to the beach. I'll be there all day and tonight we're going to have a bonfire. Can't wait! I can't wait to hang out with some people!
I might have to go home in between to go look for a dress at the store "Saffran", which is a store down here, I'm going to look for a prom dress there...
Or i have to do that before the beach. I just have to wait and see!

But i have to go now :] talk to you guys later!


M

Kommentarer
Postat av: Alexander

varför skriver du på engelska?



Why do you write in English?



:)

2010-03-29 @ 02:57:23

Skriv en söt kommentar tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0