Spiritweek

Den här veckan har vi haft Spirit Week, vilket är när man klär upp sig varje dag i veckan efter ett spec tema som skolan har kommit på.
Det här var veckans spiritteman
Mon:Western
Tis:Decades(klä upp dig i det årtionded som din favoritlärare graduerade under)
Ons:Workout
Tors:Neon/Metallic
Fre:Blue Ribbon

Jag har klätt upp mig varje dag.
tyvär fick jag ingen bild från idag...men jag bar gröna leggings, grönt linne med ett rosa linne över, blått skärp, och en gul tjocktröja. Kom ihåg att allt detta är i neon...så jag SKEN! haha
JAG ÄLSKAR SPIRITWEEKS!!
Vi borde ha det i Sverige..


M

Kommentarer
Postat av: tobbet

Alltid roligt med bilder, hoppas du har det bra;)

2010-04-23 @ 15:47:01

Skriv en söt kommentar tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0