SpiritWeek #2

Förra veckan hade vi den officiella SpiritWeek;en. Och denna vecka har vi en SpiritWeek som elever har kommit på med själva, vilket lärarna inte vet om.
Så detta är dne här veckan:

Monday: Pajama Day

Tuesday: Doug Ahler Duesday (dress up in a collard shirt, sweater vest, corduroys, or a band shirt, or all of the above, basically like an indie professor)

Wednesday: Super Hero Day (wear a cape or something, it's not as hard as you think)

Thursday: I'm On A Boat (nautical, sea, oceanic, boat, or beach wear)

Friday: Fantastic Blue and Gold Friday (wear the most fantastic outfit you can with our school colors

Jag klädde inte upp mig idag(tisdag) men igår(måndag) gjorde jag det.

haha blake tyckte han kunde sno min sovthingie

M

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: gud va roligt! :) vilken upplevelse?

2010-04-30 @ 15:52:39
URL: http://annamatiildas.blogg.se/
Postat av: elin och louise !!

heeej!! vi såg att du hade ibs tröjan :D vi har gjort över 100 mål denna säsong :D



kramar från elin och louise :D

2010-06-01 @ 09:22:10

Skriv en söt kommentar tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0